Julafton tack!

Jag vill att det ska bli julafton nu.. Tänk så mysigt med kalla decemberdagar utanför och snön bara faller ner och själv sitter man inne med en kopp te i soffan och tittar på julkalendern invirad i en filt med ljus tända... Mmm, finns det något mysigare än det?
Och inet nog med det, man får masas julklappar sen också och umgås med familjen och äta godmat och titta på kalle anka och se hur entusiastiska småbarnen blir och hur fok sliter upp julklappspappret i all iver. Och möta kompisar och byta julklappar.. sen är julen över. Då är det nyårsafton som inte är lika mysig den är mer vild..
... Nej gud, här kan vi ju inte sitta och snacka om framtiden. Nej idag har jag lite träningsvärk i armarna känner jag, men det är inte så farligt. Det är mer farligare att mitt comviq kompis har gått ut så kan inte smsa. Så om ni vill något får ni ta och ringa istället.

Nu så har jag riktigt tråkigt och kom på att jag vill veta vad som blir årets julkalender också hahaha. godnatt


Lördag!

 Här sitter man och väntar på den goda maten.... Mmmm.. ost & skink rulle ;) lite för mycket kanske men ska träna efteråt haha ^^, någon som vill träna med mig eller hålla mig sällskap? och nu får jag heller inet glömma bort elelr skita i träningen en dag då jag inte orkar för då blir det ingen mer träning alls -.-
  Det jag har hunnit göra idag är att ha suttit ute och löst lite korsord och tittat igenom min scrapbok och varit med Izze. Och just nu har ag inget speciellt att skriva som ni kanske märker? Och nu kom jag på att jag glömde mina saker hos Izze, fast ska ändå dra till henne efter jag har tränat.
 Och nu vill jag ÄTA... skriver sen.

Nu har man tränat och oj vad jag känner mig duktig. Har skaffat tränings schema också ;) måndagar är det konditions träning, Tisdagar vila, Onsdagar kondition, torsdagar styrketräning, fredagar vila, lördagar styrketräning, söndagar vila.
  Och idag var det ju styrketräning, så tog ut mig ordenligt på; Knäböj, en situp variant, armhävningar, Dips, Step up, Utfall och upphopp. Är jag inte duktig? :) så nu kan ni väl hjälpa mig att pusha på om jag inte orkar träna någon dag då jag ska. FÖR JAG MÅÅÅSTE VERKLIGEN.  Annars blir det bara slafs av alltihopa. Och sen efter var jag också duktig, då gick jag och Izze ut på en promenad. *stolt*  Godnatt med er älsklingar!

!

Hej hallå mina kära med människor!
 Nu har jag suttit och gjort tester till Lumpen (det är 2 år kvar men måste ju träna) och läst massor massor massor. Och har steg för steg tränar grejs. Skit bra är det iaf. Så håll tummarna för mig med träningen i 2 år så är ni gulliga ;)

Och nu ska jag smarra chips och titta på tv med syrran så kanske skriver mer sen. Tjolong!


Godkväll!

Godkväll allihopa! Nu sitter man här nyduschad med korsord och kalender i knät medans regnet piskar utanför och alla går och lägger sig. Man borde ju sova nu eftersom det är skola imorgon... påtal om skola så går allt bra på den fronten ;) höll på med photoshop idag hela förmiddagen, sen slutade vi.
 
  ALLA SOM ÄR NYFIKNA PÅ BERNY BLUES DOKUMENTÄR, SÅ VISAS DEN 29 SEPTEMBER KLOCKAN 22.00 PÅ SVT2.
Berny Blue!



Men det är allt jag har att komma med just nu.... Cya guys! xoxo

Skola!

Nu märker jag hur jävla nära skolan är. 6 Dagar kvar tills vi börjar :|.
 Först pallade jag inte med sommarlovet för att det är så långt, men nu vill jag ju inte sluta ha sommarlov, det har gått för snabbt :O tiden har bara runnit iväg. Och sen är det en helt ny skola som gäller. Jag vill ju tillbaks till Flygskolan :o
                                                                         


Och nu sitter jag och lyssnar på Bandits webbradio som spelar: It's been a while med Staind.
Och senare ska jag sitta barnvakt 13-15 och sen käka och sen ska jag dra ner till Matilda och titta på My Little Pony ;)
Hej så länge

Dödens dag!

Idag har det vait sjukt tråkig dag. Har allvarligt nästan dött av tristess :O. Jag har legat i sängen hela förmiddagen och stirrat i taket eller ut genom fönstret. Och du menar jag verkligen hela förmiddagen. Vilken liiv! Och inte nog med det så har vädret varit kasst, bara regn, regn och regn. HALLÅ? var är det fina vädret. Sen började dessutom Matteh skratta åt att jag snackade med min USB sladd. Men så mkt snack vart det inte. Jag tittade under sängen och sa: Hallå, vad fan gör du där? har inte Nadja städat upp dig? så la jag mig igen. Dåå måste man ha riktigt jävla tråkigt och börjar bli lite paranoid :D 
 Vi skulle egentligen ha åkt till Åland idag men icke sa picke det vart uppskjutet till söndag pga det dåliga vädret. Och här sitter jag och snackar om absolut ingenting, vilket liv!
 Och sen dessutom planerar jag att skriva en bok igen och skicka in till olika bokförlag men kom på nu att det kommer ta aslång tid. eftersom en bok ska sedan typ renskrivs 5-6 gånger :O och så tar det tid att skriva den också.

"En känsla jag aldrig känt
Tanken jag lätt förglömt
hjärtat slår
gråt utan tårar
sörj inte det som flytt för fort"
Skratta åt dina problem
starta om, börja på nytt
Ingenting förstörs
bara förvrids"

"Sådan hastighet på pulsen
tänder ännu en cigarett
dränker sorg och tankar i sprit
bara ett glas till..
Ler men får ingen uppskrattning
Smutskastad av omgivningen
Dammit
Skrattar åt mig själv, haha
Tar dagar som dom kommer och går
Shit
detta är kaosbelagt"

Av: Millan

RSS 2.0