ALLA!

KÄRA ÅSKÅDARE! IDAG HAR JAG TYVÄR SVIKIT DENNA BLOGG OCH HAR NU BYTT BLOGG TILL BLOGSPOT.COM.  DOM SOM FORTFARANDE ÄR INTRESSERADE AV ATT LÄSA MIN BLOGG. SÅ FÅR NI GÄRNA FÖLJA DEN:

http://patienceache.blogspot.com



/XOXO CAMILLA

Rastlösa-dagen

Idag är jag oerhört rastlös. Jag har kommit på att det enda jag har gjort nu i veckan är att ha gått upp tidigt, suttit barnvakt på morgonen och sen suttit vid datan på kvällen sen sova. Det låter ganska trist va? Jag skulle egentligen behöva gå ut på en promenad och få lite frisk luft och ta det lugnt, men ingen orkar gå med mig :(  Så jag får väl fortsätta sitta här och såsa och vänta på att något under händer mig.
  Jag satte mig vid teven för en stund sen för att kolla om det gick något bra. Sen hittade jag en film som heter: "Big nothing" tror jag det ver (?!) Den var ju skit bra, komedi och värsta triangel dramat uppspelades. Så det var något man fastnade för. Fast såg kanske bara 30-40 min på den, men bra var dem :)
 Och jag borde egentligen plugga istället (läsa en jävla engelska bok som vi ska redovisa nästa vecka) fan vad jobbigt. Och jag brukar alltid vilja skjuta upp allt till typ sista dagen men nu kan jag ju inte det eftersom boken har 400 sidor. Snälla, döda mig, nån?

Clothes

Är det någon som vill köpa kläder åt mig från chicy.se ? :)



 

Goddag!

Ha respekt för era nallar idag. För idag är det Internationella nalle-dagen så var snälla mot dom :)

Jag kan verkligen inte bli någon hemma fru. Vet inte ens hur man får igång en sorts grill man har inge, jag kunde inte sätt igång tvättmaskinen och ännu mindre veta hur mkt tvätt/mjuk.-medel jag skulle ha. Så jag väntade tills mamma ringde och frågade :) så nu har jag 2 rena jackor igen. Väntar bara på att dom ska torka. Just nu sitter jag barnvakt också :) till 14.00  bara 3 dagar till :) sen på fredag får jag pierca mig gratis i utbyte :D. Det är är för bra för att vara sann. Och alla som inte vet, jag ska färga mitt hår svart igen :) Saknar mitt gamla hår =) Någon som säger emot? Och nej jag kommer inte bli emo. Ni kan ta det lugnt sötnosar.

Någon som vill bli spådd av mig i tarot kort? Jag kan både uppläggning i 3 kort, uppläggning i 5 kort och uppläggning i 10 kort. Någon som vågar sig på och vill veta om sin framtid? Gratis :) Jag kör Probono, eller vad det heter? :)

Och vill ni varavänliga att gå in på min bilddagbok.  http://overkilled.bilddagboken.se

xoxo Millan

Söndags sås

Tjoho, jag måste bara meddela att jag fick VG I DATAKUNSKAP,  *stolt*
 Just nu sitter jag här och har ganska tråkigt, har previs dushat och städat rummet (trodde det allmänt bara skulle bli att söndags såsa idag men nej, jag orkade mer än vad jag trodde :) )  Men nu har jag ont  i ryggen så skulle behöva lite massage :( Någon som vill vara lite snäll och ge mig?
                                                                                 

1. Jag och Melvin
2. Miken och melvin
3. Romeo
Jag älskar mina kissemissar mest av allt <3<3<3

Pepparkaka!

Idag upptäckte jag pepparkakans smak. Innan har jag alltid tyckt att det smakade kardemumma (stavelse?!?), men nu smakar det nejlika ^^.
  Jag, Evelina och Ronja gick till kafeterian och tog två pepparkakor ivar. Och vi upptäckte att det var så gott så vi gick till coop och köpte pepparkaksdeg (A) vi käkade lite fast Ronja skulle med bussen halv ett så hon tog degen med sig :)

 Jag är också jävligt duktig på min hemsida haha. Gör om dreads och accessoarer, jätte fint :) så nu funderar jag på att fortsätta med den.

Och jag sitter och väntar på att Daniel A ska skicka mina betyg till mig på mejl, men han har inte skickat den än. Om jag inte får VG kommer jag gråta. För jag förtjänar verkligen ett vg tycker jag. Och nu väntar jag och väntar och väntar. Han skulle skicka dom idag. Vi alla hoppas på att jag får VG eller hur :)  Och jag väntar också på att Matilda ska komma för vi ska ner till stan och köpa kläder till helgen :) <3


TACK!

Ronja är jätte gullig :) Hon tog med en påse med massa små grejer i som jag och Sandra fick köpa ifrån. Och vi fick "kompis pris" så det var bra pris. Jag köpte 2 "mina-beroende-medel" (typ tigerbalsam, jätte kul att ha under ögonen, svider skönt), och två rosetter med hello kitty spännen att ha i håret. NU måste jag verkligen färga håret svart, det passar ju inte annars :)  Tack ännu en gång gumman, Kram :-*

Jag drömde en väldigt flummig dröm inatt, Jag, Linda och Matilda skulle köpa hamburgare på donken och då säger jag "Hej en liten meny"
Hon som jobbar: "Vill du ha hamburgare eller cheeseburgare?"
"Cheese"
  Så började hon hälla på jätte mycket ketchup på brödet som var på disken framför mig. Hon sa att inget att brödet får synas. Och jag och Matilda tittade som frågetecken på varndra, Sen sa hon som jobbade där:
 "Vilken ordning vill du ha osten i?"
Då vaknade jag. Skit sjuk hahaha :P Men nu ska jag iväg och träffa Matilda :) Är redan klar med alla mina uppgifter och har därmed sovmorgon på fredag till klockan 13.00 WIIIE!
  Och tack för hjälpen på fredag! <3 Du vet vem du är ;) Hejs!

21/10- 08 Tisdag

idag på idrotten var jag värsta duktig, jag gick upp på gymmet och tränade, sprang lite på löpbandet också. Är man bäst så är man säger jag bara ;)

På svenskan så satt jag, Sandra och Ronja i en grupp och vi skulle ha något med att man ska föra dialoger som man får in ledning på en lapp. Men vi sket i det och började snacka om något annat. så kommer vår lärare till oss och säger: " Bra, det var ju en skit bra dialog"
 Vis att bara där och garvade hela tiden haha, sen slutade det med att vi var tvungna att skriva den också så på vårt papper stod det: IMPROVISERA! vi springer iväg efter lektionen.
Haha lyckat va? så nu måste vi gömma oss för Kristoffer så att vi slipper läsa upp dialogen för honom, det känns skönt att ha det gjort haha. Men jag tycker synd om Sandra som har honom som mentor ^^, håll tummarna för henne (y)

Jag längtar verkligen inte till att ha engelska. I två timmar -.- och vi kommer antagligen bara få läsa. Jag komemr inte hinna klart med min bok på 400 sidor tills efter lovet. Så ska nog byt till "horse whisper" den lättaste boken hahaa jag är bara ännu bättre nu :) lät lite dåligt ändå  nu när jag tänker efter. Och värsta tråkigt har jag nu.

Dagens bästa: Ronja slår till mig lite löst för att förvarna att Kristoffer är på väg mot oss, och ajg fattade inte det så jag slår tillbaks. Sen sprang vi.

20/10 -08 Måndag

Jaha då var det skola igen då :) Men snart är det helg wiie, sen efter helgen då är det lov, ännu mer wiiie.
Just nu har vi digital bild och ska avsluta kursen idag så jag måste bli klar med allt, som jag lyckligtvis redan är *stolt*
 Det enda jag hade kvar var rökning dödar planshen och den vart såhär:
 Bilden är inte så speciellt fin, men den får duga :) den visar lite av sin moral iaf.
 Vad jag ska hitta på idag?... erm.. jag ska städa lite och plugga :)


19/10-08 Söndag

Jasså, idag har det varit ganska dött och jag kände att jag var tvungen att uppdatera bloggen. Men nu känner jag att jag inte hade lust för det. Så har inget mer att säga än att jag håller på med ett korsord :) godnatt

Webbdesign

Fan vad vi är bäst här alltså. Jag och Ronja lyckades göra ON OFF KNAPPARNA wooho. (altlså till vår hemida) Vi är bara lite bäst. Men det går iof lite segt.

Jag har inte uppdaterat här på ettl litet tag, menmen :) igår var vi iaf ute på upptäcksfärd.. nej men vi gjorde typ aktiviteter i skogen ute i ingenstans (Åkersberga) Jag hamnade i gruppen me Evelin, Sebastian och Robin vi var fan bäst :D och robin var så stolt för sin "dubbel stop åtta" han gjorde i en knop utan att veta hur :D
 Jag drack 2 koppar kaffe och blev skit pissnödig, men det löste sig när vi hittade en toalett vid campingen :) men sen på bussen tillbaka höll jag på att dö, så hoppade av vid flygis och gick på toa haha. Det vart god mat där också, kycklingsallad md någon sås.och efterätten var grillade äpplen med kanel och socker och vaniljsås :) gott. men men tillbaka till arbetet.

xoxo millan

13/10-08 Måndag

Jasså! Nu har jag snackat betyg med vår "medialärare" och vet ni vad han sa? Nej det vet ni förstås inte. Att jag LÄTT kan nå upp till VG eller mer bara jag lämnar in alla uppgifter tills måndag nästa vecka. Snacka om jag fick Happyface :DOch jag är snart klar med mina uppgifter. Håller på med "skräpkonst" nu. Men går ju till 16.00 idag så har ju tid på mig.

Just nu är jag väldigt sugen på att tatuera mig, så om någon har någon bra tatuering åt mig så är det ju bara att säga till eller skicka den till mig på: [email protected] det skulle vara jätte gulligt :)

Så här vart resultatet (Så här vart resultatet, inte det finaste]

Grodteknik och word

Jag har hur tråkigt som helst, har datagrund just nu. Och har gjort en uppgift som man skulle göra precis likadant som han hade gjort på pappret i excel  och när man äntligen var klar med det så ska man såklart få en ny uppgift, en precis likadan fast man ka göra en massa skit och objekt på microsoft word office. Alltså kan man ha tråkigare?
   Först klockan 12.00 har vi lunch och nu är klockan liksom bara 10.40. Sen efter det här har vi Svenska. Så du håller jag stenhårt på att få tillbaka min berättelse. eller... jag MÅSTE få tillbaka den. För jag vill veta om den dög eller inte. Menmen vi får se.  OCh efter Svenskan har vi matte. JAG HATAR MATTE. i 1½ timme också.

Och nu märks det också att jag har rejält tråkigt -.- menmen, vad kan man nu skriva om? jo.. jag drömde att jag hittade 3200 men jag tog bara 100 från plånboken -.- och lämnade tillbaka plånboken till Christian (som jag träffade på kryssningen i somras) och han tackade jätte mycket och satt och myste i soffan och tittade på film.  Det kanske är ett bevis på att jag börjar bli snäll.... Eller?....

Jag är riktigt hungrig nu och i skolan blir det "Pannpizza" haha :D gott. Jag har också bestämt mig för att jag ska titta på en mysig och bra film ikväll. Igår tittade jag på "A Cinderella Story" och jag hade glömt bort att den var såå bra. Det är verkligen en askungesaga och den är bara såå mysig :) MATTEH, vi tittar på den sen okej? :D

9/10 -08 Torsdag

JAG HAR TRÅKIGT. Matteh jag vet att du ser det här. Så kom hit. vi åker halv tre hem. och jag är ashungrig :(


Godmorgon!

Haha igår var jag bara för bäst.  jag gick på idrotten och först fick jag snacka betyg. Måste vara med varje gång nu :) Sen efter det gick jag och Sandra upp till gymmet. Vi arbetade med benen mycket och sprang på löpbandet. Sen så tröttnade vi på det och gick ner till gympasalen istället. Och där var det massa "cirkus grejer" att göra. Så lärde jag mig jonglera där :) både med bollar och med käglor eller vad det heter. Värsta bäst jag är. Och Sandra lärde sigg hålla på med Diablo och Ronja med några bollar som hänger i kjedjor. Och bestämde vi oss att vi skulle bli rne cirkus, jag skulle jonglera, sandra skulle va med diablon och Ronja med dom där bollarna i kjedjor. Och så ska vi till stockholm till s:t eriksplan där det låg nån skit bra affär någonstans och vi ska köpa lite såna grejer :D

Men nu ska jag göra ett prov. vi ses sen.

Måndag 6/10-08

haha jag sitter och spår mig i tarotkort. Det här fick jag i kärlek:
världen:
Världen visar fulländning i det du frågar om. Det visar att du valt en bra lösning, rätt sak, rätt väg, och att allt leder till harmoni.
Stjärnan: Stjärnan är din inre visdom. Det står för helande och att bli healad. Kortet visar också en stark intuition och kontakt med andevärlden, men också kontakt med människor över avstånd, kanske internet.
Översteprästen: Det här kortet symboliserar kunskap, strävan efter helhet och att se i större sammanhang. Du har mycket kunskap och erfarenheter som hjälper andra att hitta sin helhet.

Det här fick jag i Arbete:
Domen:
Detta kort kommer ofta upp i karmiska relationer, när man träffat någon i tidigare liv som man behöver lösa något med som återspeglar samma situationer då som nu. Ofta är detta ett bra kort för frågor som gäller studier, eftersom de visar nya insikter, ett uppvaknande.
Stjärnan: Står på "kärlek" vad det betyder.
Dåren: En ny början! Nu kan du ta en risk, en chans, göra något oväntat. För att överleva själsligt måste man ta en risk. Hela universum stödjer och hjälper till här. Kortet representerar också din spontanitet och kreativitet.

Det här fick jag i Ekonomi:
Tornet;
Detta kort handlar om förändringar som kommer utifrån. Nu kastar universum ut dig från det torn du byggt, för att du ska göra en förändring. Det kan handla om att gå ur ett arbete, relation osv. Kortet visar något som tar plötsligt slut.
Kjejsaren: Detta kort står för fadern, manliga sidor i vår personlighet. Kortet handlar ofta om relationer till vår far, män, bröder, chefer etc.
Kärleksparet:  Kortet visar ofta en varaktig relation och inte bara en flyktig förälskelse. Det står för val i relation, om man ska gå vidare eller bryta upp.

Godmorgon!

Nu sitter jag i skolan och har digital bild. Vi ska typ försöka rita av Musse Pigg med några sorts punkter. riktigt tråkigt och det gäller att ha tålamod till det.
 Nu när jag har kommit fram till att så många har dött här iår b la Strankan, Anton Lilja, Emma Buhre. Så har jag för en gångs skull satt på mig mitt halsband som jag fick av mormor för typ 2.3 år sen som har en liten skyddsängel på. Så nu hoppas jag att inga mer fler dör, det börjar bli som en vana snart.
08 är verkligen ett oturs år. men jag säger som izze: "Hallstaviksbor har aldrig gillat 08:er". Fast det är ju iof bara 2 månader kvar av året nu som tur är :)

Idag måste jag iaf ladda hem mer musik. har tröttnat på låtarna jag har på min mp3, någon har något bra tips på musik?

Och förresten, igår tittade jag och Matilda på Halloween 1. Den var faktiskt ganska bra. Alltså man fastnade för filmen, den var ju inte direkt läskig. Men lite spänning i det hel när han kommer in i huset. Snart måte jag bara hitta någon bra skräckfilm. har tröttnat på att bara se en massa blod. jag vill ha en riktigt jävla rysare som man känner hur håret reser sig. Någon som har något bra tips på rysare då?

3/10 - 08

Nu har jag svintråkigt, sitter och väntar på att svenskan ska börja som börjar typ 20 min. Svenska i 1½ timme och sen matte i 1½ timme. Men sen slutar jag. Härligt. Då ska jag åka buss i 50 min och läsa ut "Emma mias dotter". Sen ska jag gå hem duscha, äta, ringa pappa, packa, gå till matilda och vi går till Jennie och ska sitta barnvakt på kvällen och på morgonen imorgon :)
    Ni ska veta hur jävla varmt det är här inne i datasalen, Äckligt varm.  och här har jag sen nio. förutom att jag varit nere vid staion i 20-45 min.
    Och jag har inte skrivit klart min berättelse som jag kanske borde göra nu kom jag på. Cya guys.

xoxo Millan

RSS 2.0