Åland!

Oj förlåt mig, har inte uppdaterat webbloggen på ett bra tack :O men kom på det nu, så nu när jag ändå har såå mkt att göra så kan jag alltid skriva här.
 Idag har jag, pappa, Annlie, Cassandra och Nadja åkt till Åland via Kapellskär. Båten var ganska tråkig ändå. Och den skulle vara större än Eckerö Linjen (det var den ju också) men den här hade mindre spelmaskiner och sånt där shit som finns på dom där båtarna. En liten besvikelse vart det iaf. men köpte en påse M&M och Djungelvrål och Christina Augilera parfym något ^^ annars var väl det rätt så okej ändå om man tänker efter.
 Jag och Cassandra posade hela tiden, typ.

 Och nu sitter man här, ensam och har tristess. Skit tråkigt. Någon som vill komma? Kanske är lite försent nu? jag bjuder på godis!?

bla

Haha i förrgår byggde vi korthus ^^ matilda kom till 2 våningar, Nappen kom till tre våningar och jag kom till fyra våningar^^
 Och igår åkte vi in till norrtälje och lodade. Vi tittade på piratskepp och pratade med pirater och rövare ^^ och raggade på varje kille som gick förbi. Det gick superbra :D

Norrtälje

I natt hade jag världens flummigaste dröm. Jag och Helena (sthlm-helena) bråkade om vem som hade snyggast rumpor. Och jag sa att alla tyckte min va snygg och gick och daskade till den hela tiden. Och då kom det musik när vi skulle gå igenom skolkorridorerna (spelades: Little Stereo. och skolan var hallsta skola , gula skolan) och så gick alla och daskade till mig på rumpan. Sen vaknade jag upp av att min mobil ringer som egentligen ringt hela tiden under korridorshowen.
  Izze ringer mig 10.11 och frågar om jag vill hänga med till Norrtälje. Ja visst jag måste bara duscha, käka något, fixa pengar och blahiblaha.
 
I norrtälje skulle vi hitta Izzes låtsas farmor som vi trodde låg på "ros". det är något äldreboende. så försöker vi hitta vägen dit och frågar en massa och lånar mobiltelefon av en och stoppar en bil.
 Sen när vi väl hittar "ros" så frågar vi en massa där om Izzes farmor. men nej ingen där. Då var vi tvungna att leta igenom varenda avdelning och fråga :o. Nehe ingen där. då gick vi vidare till sjukhuset och skulle kolla där. så frågar vi en massa männsikor där också. och står i kanske 10-15 min och snackar med en och försöker hitta henne. tillslut frågar vi om en Eniro-katalog för att izze skulle få tag i sin faster (som står närmast Izzes låtsas farmor). och då får vi reda på att hon har förflyttats till ÄLSMTA GAAAAAAAAAAAH. men men lite motion skadar inte ;)

Så nu är man lite trött i benen kanske. och har ätit FÖR mkt godis. blää. någon som vill ha?


Regnigt!

Tjosan. har varit en ganska trist och slö dag idag. Regn, precis hela dagen :O jag hade tänkt att smita ut och fota lite men det va för blött och kallt. så vart att man fick sitta in under dansbanan :)
 Och nu har man tjockat i sig chips, dip och massa twix *raap*. har inget spec. att skriva. så tack för mig ;) =)


Data cpdag!

Nu har jag suttit vid datan i hela 5 timmar :O då har man tråkigt. Men ska ner och möta Izze om 2 timmar, hon kommer hem från sthlm, då har jag iaf något att göra. Då ska man ut och fota igen :)
  Nu har jag inte ett piss att skriva om, så jag kommer skriva en dikt som jag har skrivit istället:

Tårar som rinner
Bränner in i skinnet
som små glödstänk.
Karvar sig in och bildar en pöl
ingenting annat, absolut ingenting
annat.
Små onödiga salta droppar
Så ynka, klena och svaga.
men ändå så stora och starka.


Trååkigt!


Lugna puckar!

 Jag har hittat mitt hjärta som jag fick av totte nu :)<3jag har hittat hjärtat jag fick av Totte i åttan nu :)<3

Idag har jag absolut inte gjort någonting. bara lyssnat på musik, läst, tittat p top model kanada eller vad det var för land!?.  Känner verkligen att jag inte har någon lust alls att göra något mer än att sitta här och häcka hela kvällen framöver. och just nuflyger en irriterande jävla blom fluga  omkring mig och stör mig.
 
Om ni inte visste så kom jag in på RHS gymnasium på IT-medie programmet. Jag tycker jag förtjänar ett grattis :D. man behövde 110 poäng och jag hade 145. Ägd eller vad ;)
 Haha, igår skickade jag in ett sms till  118 100 som löd ; Vem är Camilla Hellström? (alltså jag =D). Så fick man svaret:  vi på 118 100 tror att Camilla är en pigg och glad tjej som tycker om att koppla av med en bra film och att umgås med sina nära och kära. Vi tror även hon tycker om att jogga och att hon gillar katter. ha en trevlig kväll!
 
och allt stämmer ju precis in, ganska läskigt va ;) menmen, nu kommer mamma och c:o hem från Uppsala så ska titta lite på inköpen till mitt rum. See ya guys!


:)

jaha man sov förlänge inatt då. Hela 12 timmar :o ganska ovanligt för att vara mig va? Ochd et hjälpte ju inte med att man vaknde upp med nackvärk heller. Men brunchen var god, stekt kulpotatis, grillad kyckling och indian curry, mums. och det vet man ju heller inte vad man ska göra direkt. mer än att gå ner till matilda och lämna en bok och längta tills imorgon. dötrist med andra ord.

Städa!

Jaha, då var man uppe tidigt idag :)  eller.. det vart till 12.00. men gick upp 10.30 innan jag lade mig ner och skulle dra mig lite. Sen gick jag ner till matilda och vi gick till hennes syster och sen till matilda igen.
  Och nu städar jag [städpaus] så har ju inte sådär jätte kul.... har snarare skit tråkigt. men härligt när det är klart sen. Och jag längtar as mycket till på fredag. Hela 9B samlad på ett poolparty :) WIIIE, älskah<333

RSS 2.0