tråkmåndag!

Ja idag har man inte gjort så mkt mer än att städa rummet. Fast det vart bara lite plock här och var. Tröttnade ganska fort ^^. dagen började iaf bra... GLASS!
  Sen på eftermiddagen var jag med Izze och Camilla ett tag och tittade på Cops och nu sitter jag här..

Mitt äventyr för idag!

jag och matilda satt på balkongen imorse och drack te när jag tappar min mobil på balkonggolvet. ja den var ju också tvungen att gå upp så batteriet ramlade ner för balkongen och jag ba: jaha nu får man väl springa ner till busken och hämta den då.
 Men då sak den såklart hamn på balkongen under och vid hans balkongdörr. Oops! Då var det bara att vara så tyst som möjligt och klättra in.(A)
 
Sen kom man hem då, och här va det fullt hus. Fattar inte varför? hela tjocka släkten var här typ. kanske firar någon som fyller år. Men iaf. Nu sitter man här och borde egentligen städa men orkar inte :( komma och hjälpa mig?


Tråkigt!

 Ja idag har man inte gjort ett endaste piss. bara varit nära döden av tristess -.-


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0