Utmanad av damndark.webblogg.se

1. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och inte menat det?
Nej jag tror fan inte det :O

2. Har du någonsin sagt till en kompis att hon ska köpa/använda en tröja som inte satt bra på henne inför en fest bara för att du ska vara snyggare?
haha nej :D

3. Har du någonsin kysst en väns pojkvän/flickvän?
Svar: Nepp inte vad jag vet?

4. Har du varit otrogen i något av dina förhållanden?
Svar: Nej varför skulle jag vara det för

5. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka synd om dig?
Svar: NJae jag tror inte det heller

6. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka illa om en person du inte tycker om?
Svar: Det har jag säkert gjort när jag har varit mindre :D

7. Finns det någon av din pojkvän/flickväns vänner du inte tycker om?
Jag har ingen pojkvän nu så, nej det tror jag inte .D

8. Har du någonsin kommenterat elakt anonymt på en blogg?
Svar: Nej *stolt*

9. Har du någonsin fuskat i skolan?
Svar:Ja :D

10. Tycker du att du är den snygga i ditt förhållande (eller bland dina vänner om du är singel)?
Svar: Nepp :D

11. Skulle du fortfarande vara tillsammans med din pojkvän/flickvän ifall han/hon gick upp tjugo kilo?
Svar: Det beror ju på om jag älskar honom eller inte

ALLA som läser ska göra utmaningen!

Måste uppdatera!

Nu är det första advent. Oj vad året har gått fort tycker jag. Bara rusat iväg. För någon vecka sen var det skolavslutning i nian och igår började vi i gymnasiet och imorgon är det julafton. Ojoj, någon mer som knappt har köpt julklappar? Det blir väl sista minuten som vanligt.

Jag fick en väldigt fin och exklusiv gel-eyeliner av min syster igår :) som kostar ungefär 200 kronor i stockholm :O tack <3 Och jag är dessutom jävligt dålig på att få linjerna raka med eyeliner. men den här går det perfekt med :D  jag är så stolt.
Idag har jag dessutom orkat träna efter mitt träningschema till lumpen, har insett att jag verkligen måste sätta igång nu:O jag menar, nästa år ska jag söka och svara på frågor och om det går bra så kommer jag vidare. Stötta mig tack!


Nu kom det en bild på inköpet :) Men Matilda ville att jag skulle köpa den super söta "korsetten" istället. jag kan köpa en sån nästa år bara för att :) När jag har mer pengar. Skinnjacka ska jag också köpa nästa år. Hittade en super snygg på traderasom skulle gå ut om typ 30 min då. Och budet var bara på 52 kronor. Så jag tänkte direkt att jag skulle köpa den. Men sen så tittade jag på storleken... storlek 44 - snyft-
 Första advent nu :) 3 veckor kvar till jul :D

Jag slappade med te och pepparkakor efter träningen och duschen :)

Utkast: Utan varann ...

Utan varann
skulle vi få fnatt
utan varann
Inte fatta ett skvatt
inte skratta ett skratt
det vet varenda katt
det vet varenda katt

Som en tågvagn utan lok
som en bokstav utan bok
det skulle jag va utan dig, ingenting utan dig
som en som en lekpark utan barn
som ett nystan utan garn
det skulle jag va utan dig, ingenting utan dig.

Dagen-efter inlägg.

Tjoho, jag skulle ha uppdaterat bloggen igår om det inte vore för att jag var så trött och min data var så otroligt seg. Menmen, jag ska väl berätta lite om gårdagen, jag och Matilda fick impuls grej så vi gick ner och julhandlade. Jag hittade en fin te mugg med typ ett fint hjärta på till Matilda, och så hittade jag en super duper söt pyjamas. (Jag lägger ut bild sen).
 Så fick Matilda inpuls köp att köpa ögonfrans/ögonbryn färg. Och jag färgade hennes ögonfransar. Sen vet ni ju att vi alltid har varit riktigt dumma. Så vi kom på att vi skulle färga varandras ögonbryn...heh.. det gick som det gick :)*tummen upp* passade på att noppa ögoonbrynen också.
 Men aja, vi gick på Cafè också. Och Matteh satte i halsen så jag sa "drick vatten, drick vatten" och sträckte fram en tom colaflaska (hmm).
 
Jag drömde en hel skön dröm också :) jag gick ut till ett hus i en skog typ. Och det var vampyrer där som skiftade i grönt. Och Henric var en vampyr som var sjukt charmig som helst alla vampyrer skiftade i typ grönt. Sen så tog han in mig i ett skit fint rum, så sa han att han skulle vara försiktig. Och jag föll ju direkt och sträckte fram armen, då skulle han preics bita i handleden, så tittade han upp och log. Och jag smälte. Sen så bet han och jag skrek: "Nej, jag dör om du tar allt".  Nejdå, jag måste ta till gränsen så får du kramper och sen blir en vampyr, sa han.
Så vart det så, först började jag skifta i grönt på händerna sen försvann det och jag trodde inte han hade lyckas. Men märket påminde mig iaf om att han hade gjort det. Så sen visade det sig att jag blev en hybrid typ :S korsning mellan vampyr och det var något mer.

Snökaos!

Hehe, ingen skola idag (men jag hade faktiskt längat :/) pga av snövädret. Bussarna var inställda. Så kan det ju gå men men jag gjorde det bästa utav det; Tittade på en parodi med olika superhjältar med syrran och lillebror och tjockade godis, eey :D

Lite senare gick jag ut för att gå på promenad med Izze och Stephanie. Så fick vi för oss att vi skulle gå i den djupa snön på skolgården. Ja men visst det gick ju bra men segt i början. Izze stödde sig på Stephanie och sen när hon skulle stödja sig på mig så råkade hon ställa sig på min fot :P. Och poff. Så ramlade vi i en hög i snön. Sen skulle hon stödja sig på Stephanie igen för att det gick som det gick. Då ramlade Stephanie på Izze och Izze ramlade på mig. Vi föll med andra ord som domino-brickor (eller vad det heter, you know what im saying), så skön alltså XD sen så hoppade jag fort ut på vägen för att se på deras försök att ta sig ut. Och hohoj vad kul det var att se dom ramla hela tiden :D.

I'm a bloody loser baby!

Idag har iaf jag haft min dåliga dag :O  Jag vette fan varför, men något förstörde dagen. Men minns fan inte vad det var :O

Jag har inte haft så mycket för mig här hemma idag, mer än att frysa, äta mat och titta på film. Jag har med andra ord haft jävligt tråkigt. Trött är jag också men borde inte sova nu, då somnar jag inte senare i tid. För nu ska jag nämligen till skolan. Fast har ju ändå sovmorgon.
   Kan inte någon uppmuntra mig lite grann? För att jag börjar låta jävligt pessemistisk nu (stavelese?!)  *gäspar* Nej undra om jag ska göra en kopp te.. Men jag vet ju inte vad jag är sugen på.. Jordgubbste eller citrus något. -.-  BRB

Så, jordgubbs te blev det. Jag tog in Miken från snöstormen också, väntar bara på att Melvin ska in nu. Och så hoppas jag att Romeo är inne.

Iiih, jag stör mig så mycket på det här: jag är på dåligt humör, folk säger att jag låter sur, jag svarar att jag är på dåligt humör, folk blir sura på mig för att jag är på dåligt humör, fast egentligen ska dom iaf FÖRSÖKA få en på gott humör, eller tycker ni inte?!

Aja, nu orkar jag inte skriva mer här. Ciao!

Kyssar

Det finns kyssar som är riktigt dåliga. När era läppar möts inser du genast att det här inte var en kille som det var meningen att du skulle kyssa. Ni passar helt enkelt inte ihop på det sättet. Det är som att försöka få en fyrkantig kloss att passa in i ett runt hål. Det är kyssar du varken njuter av eller vill uppleva igen.

Det finns även kyssar som är bra och mysiga på alla sätt. Läppar möter läppar, tunga möter tunga och det är mysigt för stunden, men så fort ni drar er ifrån varandra har du glömt det. Behovet av fysisk närhet har kanske tillfredställts just för stunden, men den lämnar dig ändå ganska oberörd. En mysig kyss, men inte speciellt speciell.

Sedan finns det kyssar som är riktigt jävla bra. Du kan inte få nog av att kyssa personen ifråga och tekniken är fulländad. Du har ett leende på läpparna i många timmar efteråt och världen verkar med ens lite ljusare, lite bättre och lite roligare och du känner dig lite starkare, lite vackrare och lite mer åtråvärd.

Men de kyssarna som man helst vill ha är de kyssar som når bortom det fysiska och in i själen. De kyssar som för ett ögonblick gör så att världen endast består av två människor som smälter samman till en enhet. Allt runt omkring bleknar bort och du börjar darra av alla känslor som hotar att explodera inom dig. De är sällsynta, men ack så underbara.

Jag ser det snöar...

Nu har jag varit ute för första gången på fyra dagar. Det var riktigt skönt. Men det började snöa.. först lite och sen extremt. Så nu känner man väl mer att vintern är här :) vi får hoppas på att snön ligger kvar också :/
  Ännu en dag baserad på RTCW.
Jag är väl inte så mycket att säga er. Kände bara att jag var tvungen att uppdatera bloggen idag. Så nu är det gjort (väldigt intressant också, men är inte på blogg-humör).
 Tyvär har jag inte fått några bra bilder på snön heller. Eftersom jag glömde kameran hemma, och sen när jag skulle fota när jag kom hem visade det sig att batterierna var slut :/ Sorry. Men ajg får nöja mig med att vrida huvudet lite åt vänster och se på det genom fönstret :)
  Men nu ska jag dra och spela lite RTCW eftersom att jag inte fick göra smoothie för att en viss person ligger och sover. Hallå? jag får ingen respekt när jag ligger och sover. Hejs


RTCW

*host* nu har hostan kommit. Och jag har suttit hela dagen och sagt: Enemy is week. och: SCHNEL SCHNEL. Jag har med andra ord spelat: RTCW. Och jag och Olaf ägde alla totalt ;)
Det visade sig att han kunde prata svenska (inte ofta det är folk från sverige där. Dom flesta är från storbritanien eller israel eller något sådan :P
 Så, så har min dag också sett ut. Sen har jag nu kommit fram till att jag inte ska till skolan på hela veckan :'( Jag saknar klassen <3 Men men, så är det. Slapp iaf provet idag :D fast kommer galet mkt efter.
Sen på lördag ska jag iväg och julhandla med Matilda, syrran och jag vet inte om Kalle och hans kompis skulle med (någon Matilda har träffat på internet) ingen aning vilka det är :D menmen som sagt. Julhandla. 
 Jag och Nadja har redan fixat några julklappar nu :)

Hostiga hälsningar. Millan.

 På den här bilden drygade jag och Olaf med varandra. Båda var "Medic" Så vi drog fram sprutorna. Satter oss på huk och började sticka varann med kanylerna :D fast sen blev det lite smått roligare när. Requim vill vara med, då fick vi terra varann rejält för att göra en restart på machen. Men vi orkade inte skjuta så vi sprang runt med våra knivar. Sen fick jag göra en sån där självmords grej:P Kastade iväg en handgranat och sen sprang och ställde mig på den haha. Det var skoj det. Men nu vet du Olaf, att vi alltid ska köra på CarnageCity2 ;).

Foton!

Äntligen, det som vi har väntat på så länge kom idag. Skolfotona. Jag blev väl ganska nöjd med det (även fast jag lyfte på ena ögonbrynet :S).
 Sen imorgon vill jag också till skolan :( Det är jobbigt att vara sjukt, man blir så rastlös, men orkar inte göra något för att man är så trött i kroppen. Någon som kan komma och bota lilla sjuka jag? Eller ge mig choklad eller lakrtis. Är grymt sugen på både och. Just nu dricker jag bara den där äckliga "kang jang" :D eller "kan jang" eller vad det heter. Jippi åt mig.
 Fast jag gjorde något utav dagen iaf, en riktig god smoothie med blåbär, nami!  Nej nu ska väl jag fixa ännu en kopp te (Måste be mamma köpa hem nytt (A)) och ta en lussekatt och sätta mig och titta igenom dom andra sidorna :) Men hade så bra.

Febriga hälsningar.  Millan.


Dröm igen!

Jag får oerhört cp drömmar nu för tiden. Här är ännu en som jag drömde inatt:

Jag gick in genom en dörr i ett varuhus och ser döda fåglar och döda hästar ligga i ett blodbad. Då börjar jag förstå att det är ett tecken för något. Då hör jag en kvinnoröst som skriker: "JAG BEHÖVER MAT, SNÄLLA HJÄLP MIG". Jag blir så klart oerhört rädd men funderar ändå på att gå genom dörren där ljudet kom från. Men plötsligt slår den dörren upp så jag gömmer mig i ett litet hörnoch tittar. Då kommer det ut en man med kängor och en stor brun jacka och framför sig skjussar han en rullstol med en kvnna i. Kvinnan är blodig från topp till tå och jag såg skräcken i hennes ögon.
 Han gick genom den vita korridoren som har fönster överallt som är igentejpade. Sen öppnade en en stor och tung dörr, och där inne fanns det bara en vattenkran. Sen hörde jag något vid dörren bakom mig så jag tittar dit. Då står en annan kvinna där och ska skicka in post (glasdörrar) och kvinnan är Cameron Diez. Då börjar jag ropa och så på henne men hon hör inte, först när hon tittar upp ser hon ur jag viftar med armarna. Då tittar jag mot kvinnan i rullstolen igen, då har hon blivit av med ett finger. Och ja tänker "nu är det bråttom". Så jag springer fram och öppnar dörren, skriker på henne att hon ska ringa polis. Hon sa att det redan var gjort. Jag sprang ner och ut genom entren och började gråta, utan tårar, så det var mer som konstiga hulkningar.
  - har du sett något? frågade polisen och vi började gå runt vid bakvägen.
  - Ja, han mördar människor, och just nu är en kvinna i knipa, om inte två. svarar jag och fortsätter gå.
Då öppnar vi bakdörren och ser mannen sitta och prata med en annan polis och en mordutredare (som är min mentor Kalle). Vi frågar var kvinnan är, men han vägrar berätta. Då kommer kvinnan in (helt plötsligt kan hon gå) med en munkavel. Då sätter vi handbojor på mannen. och jag kramar om "kalle" som tack (vet inte varför?!) sen vaknade jag.

Fattar ni vilka cp drömmar jag får? det kommer antagligen komma fler än det där :-S någon som vill komma och vara vaken med mig så jag slipper drömma?


Förkylnings barnet!

 Ja, då var vi där igen. Förkylningsdags. Mmm, vad underbart...not.  Jag hatar att vara snorig, eler iaf täppt i näsan, får alltid panik när jag ska sova för att jag inte kan andas där och kan inte andas med munnen för jag får dumma tankar om att det ska komma in bakterier (Jag vet, that's sick) Men sån är jag. Sjuk. Fattade ni skämtet? ;)  likadant som skämtet Matteh drog igår (eller filmen "finding neverland" men det var matteh som påpekade det som ett skämt): "Det är bara en pjäs. Spelar ingen roll. 
HAHAHA, bäst :D såklart.

Idag *mums* käkade första lussebullen i år, det var super duper mega gott. Okej, mamma är lite tidigt ut, men det var jag som ville att hon skulle baka för ajg var grymt sugen på det. Fast iof så kommer man inte bli lika fantastisk sen när Lucian kommer. Men det skiter jag i för jag väntar inte på Lucia, jag väntar på Julafton så det så.

Nej jag ska väl gå igenom mina andra sider så får ni sova så gott :)

Kalla snoriga hälsningar.  Millan.



Drömmen!

Just det! Jag glömde att berätta om min "Marilyn Manson dröm":
Alltså det var JAG som var Marilyn Manson och jag stod mellan 2 höga torn av halm och trä, med två brinnande facklor i vardera hand. på dom där tornen så stod det en massa bönder och runt mig stod det en massa bönder. 
 - VÄLJER NI MARILYN MANSON ELLER ONDSKAN SJÄLV? Skrek jag till dom.
 - ONDSKAN SJÄLV. Svarade dom..
Då tog jag facklorna och brände på alla bönder som stod runt mig. Sen började jag bränna ner dom två tornen med en massa bönder i.

Det var en grymt sjuk dröm.

C.

Godmorgon! Just nu har jag webbdesign och jag är helt klar med min tror jag. Fast jag kom på nu hur jag kunde ha gjort istället. Så orkar inte göra om eftersom det här var sista gången :/ men det får duga. Sen ska vi ha en jävla redovisning på den här skiten. Nej, ingen redovisning för mig, och alla visste antagligen redan det, dom som känner mig så pass väl.
 Så jag får väl göra det bästa av situationen (Sitta i korridoren utanför datasalen) eller.. vad säger ni?
 
Senare idag ska jag och Matteh ut och söka sommarjobb, jag tror vi börjar med alla fik. Jag tänkte söka på sanda, men det var fullt och jag har piercingar så det blev inget -.-  . Menmen, man måste ju vara i god tid med det här, till jul kommer allt vara fullt :) Någon som har tips om sommarjobb?! mejla då: [email protected]
 och det ska helst vara i norrtälje eller i norrtäljekommun.

Jag känner mig jävligt pratglad just nu, men jag har inte att snacka om och det blir bara jävligt tråkigt för er att läsa om ingenting, fast iof, ni får ju skylla er själva. Hungrig är jag också, men det är lunch först klockan 12.00 och klockan är bara 9.30 just nu -.- Jippi. Det skulle typ bli höstsoppa idag eller vad det heter!? ingen aning, men iaf.  Nej nu ska al a de Millan sätta sig och tittade igenom mina mejl för omväxlingens skull.

See ya guys!

Blubb blubb!

Tjenis! Jag har precis börjat läsa en bok jag fick av mamma. "sjöjunfrun" av Camilla Läckberg. Har bara läst ett kapitel nu, men det verkar bra. Jag måste bara skriva prologen till er. Den är inte så lång:

"Han hade vetat att det förr eller senare skulle komma fram i ljuset igen. Något sådant gick inte att gömma. Varje ord hade fört honom närmare det onämnbara, det förfärliga. Det som han under så många år hade försökt att förtränga.
  Nu kunde han inte fly längre. Han kände morgonluften fylla lungorna när han gick så raskt han förmådde. Hjärtat slog hårt i bröstet. Han ville inte gå dit, men han måste. Så han hade besämt sig för att låta slumpen avgöra. var det någon där skulle han berätta. Var det ingen där skulle han gå vidare till jobbet. Det avr någon annan.
  Hennes långa hår svängde rytmiskt över ryggen när han följde efter henne in i nästa rum. Han började tala, frågade. Tankarna for runt, runt. Inget var som et verkade. Det var fel, men ändå rätt.
  Plötsligt tystnade han. Något hade träffat honom i mellangärdet med en kraft som gjorde att orden bröts mitt itu. Han tittade ner. Såg blodet som började sippra fram när kniven gled ur såret. Sedan en ny träffa, ny smärta. Och det vassa som rörde sig i hans kropp.
  Han förstod att allt var över. Att det skulle ta lut här, fast det fortfarande fanns så mycket kvar att göra, att se, att uppleva. Samtidigt fanns det ett slags rättvisa i det. Han hade inte förtjänat det goda liv han haft, all kärlek han hade fått. Inte efter det som han hade gjort.
 När smärtan hade bedövat alla hans sinnen och kniven var stilla, då kom vattnet. Den gungande rörelsen av en båt. Och när han omslöts av det kalla havet kände han inte längre någonting.
    Det sista han mindes var hennes hår. Det långa, mörka.
"

vad säger ni? ;)

Jag saknar dig!<3

 Någon som vill se på en film med mig? Jag kan inte påstå att den är bra, för den verkar grymt dålig. Men man måste ju se dåliga filmer också någon gång, och tråkiga drama filmer. Fast den här har fått 3 oscar nomineringar. men jag kan skriva handlingen utifall att någon är intresserad:

Little children:  Little children utforskar vad som döljer sig under ytan i en utåt sett sömnig och harmonisk amerikansk villaförort. Nyinflyttade hemmafrun Sarah (kate Winslet) drömmer om en förändring i sitt liv och har inte mycket gemensamt med de andra småbarnsmammorna som spenderar sina dagar skvallrandes i lekparken. När Sarah träffar hemmappan Brad (Patrick Wilson) vid poolen är det början på en förbjuden kärleksaffär. Två vilsna själar som söker något eller någon ser plötsligt nya möjligheter med sina liv. Samtidigt flyttar en före detta sexförbrytare in i området och ingen känner sig trygg längre.

Någon som tycker att det verkar något att se?

C.

Haha först nu vaknade Matilda tror jag ;) jag vet inte hur mkt jag försökte ringa henne imorse, och hurmånga sms jag skickade :D
 Nu sitter jag här och väntar på att mediekunskapen ska börja och jag är lite irriterad på att skolfotona inte har kommit än- Fast jag har sett skolkatalogen här i skolan, Ettorna är grymt sötast. 
 Fast nu vettefan vad jag ska skriva, så skriver lite senare. Tjolong.

Dagen!

Tjenare, nu är jag i skolan en hel halvtimme innan vi börjar ^^,  jag är så duktig. Bussen gick nio från Hallsta, och kunde inte ta någon senare :/ menmen, nu kanske man blir lite piggare också :D
  Vad jag ska hitta på idag är att jag ska till Ronja, mer vet jag inte :O Jo jag har ju Matte snart och sen svenska också. 
 
Inatt drömde jag något skit flummigt, att jag hade svullna läppar,  verkligen, så jag var tvungen att gå till en spegel och titta så fick jag för mig att dom var svullna så jag fick värsta paniken :| men sen kom jag på att det bara var en dröm, så somnade igen.

Millan is back!

Hello! Nu är jag tillbaka från 0 igen :)
Jag upptäckte nämligen att blogspot var sjukt tråkig sida och den här är mkt bättre. Inte lika plottrig. Är alla glada och nöjda? ;)

Idag har jag haft webbdesign och jag skulle in på datan för att Fixa med min webbsida och vet ni vad jag ser? DEN ÄR BORTA! Jag får alltid den där dumma oturen på datorerna, vad gör jag för fel så att det försvinner? Jo.. jag sparar aldrig den på MIN mapp utan jag sparar den å¨skrivbordet så vem som helst kan ta bort den. Dumma mig. Så nu har jag fått göra om den och är nästan helt klar. Jag ska bara fixa lite bilder och startsidan lite bättre och så.

 Nu är det så att vi ska mediekunskap och det kommer antagligen bara bli jag och Thomas på den igen eftersom Sandra (som jag försökte få me) kanske kommer skolka. Dumma dig Sandra, du måste vara med på mdk, vi harju världens coolaste lärare. Nina heter hon fast hon ser ut som Ozzy Osbourne och snackar:"Asså, det är ju sjukt" stilen. Och dom andra emosarna som går här är aldrig i skolan. Men men, det går ju det också.
  OBS! Ät aldrig gurka med vitlökssås och sen hjärtplättar efteråt, det smakar fiskgratäng, usch fy och blä.
Idag ska jag dessutom tigga lite pengar av mammi så jag kommer iväg till Ronja i helgen, vi får hoppas på det bästa. Och sorry Tomas som är i sthlm nu, jag kan inte komma och träffa dig på fredag eller lördag. Förlåt!<3 hoppas du kommer tillbaka snart, så fixar vi ett kuddrum med en massa olika spel :)

Det var allt jag hade om mig idag att säga.

RSS 2.0