Kommentarerna börja dö :(

Vad katterna har blivit odrägliga mot mig. Visst när jag håller i kattmynta så är det okej, men inte när jag inte har något. Jag menar, jag kommer hem och vet ni vad det är jag får höra?
 "Camilla, katterna hade lite latjo i ditt rum inatt. Din Ljusgrej sprack i tusen bitar och det låg hårtussar överallt".
Jaa min fina och dyra ljusgrejamoj jag fick av min moster. Tackar!
  Fast jag älskar katterna ändå <3 :)

Alltså, jag är värsta djurvännen. Kan sitta flera timmar och bara lika mot någon av mina katters päls. eller bara ligga och kolla på dom. Jag snackar med dom om allt och lite till. Dom är liksom delar av mig typ.

Förresten fick några fina bilder igår, men tyvär så kan jag inte lägga ut dom just nu. Glömde nämligen batteriladdaren hos Matilda. Så det kanske blir bilder imorgon eller mot kvällen idag :) Men det är ju ingen som kommenterar ändå, så ni lär ju inte bry er om bilder eller inte :)

OCH VET NI? :O jag tänder på mördare kom jag på igår kväll när jag låg och försökte somna hos Matilda. Jag menar inte mördare MÖRDARE. Utan skådespelare som spelar mördare. Jag Menar, hur många tycker att Mike Myers är sexig? JO, jag. Det är för att han är så mystisk och inte pratar. och går helt bestämt och han liksom.. bara är där. Riktigt läskig typ att stöta på, men riktigt het I think. Döm mig inte :D

Och jag kan inte låta bli att påpeka att Hannibal Lecter är sååå het och charmig. Han ahr värsta intensiva blicken. Och är en riktig bad boy alltså. Älskar verkligen dom han älskar, hatar verkligen dom som har gjort hans älskade något ont.


Kommentarer
Postat av: Matteh

Han e äcklig. Titta bara på överläppen :o



Haha ja du med dina katter, du kommer en dag bli som kattmajja ;) nerå, men de e bra att nån har tålamod :p <3

2008-12-25 @ 18:02:57
URL: http://damndark.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0