Pepparkaks hus och musjakt!

jaha idag vaknade jag och kände mig skit seg :O verkligen. Men det löste sig. jag fick förbi Stephanie och hälsade lite ;D sen så gick jag till matilda som var hos Lizz. Vi la Lowa och sen började vi med vårt pepparkakshus grej ;).
  Vi fick lite problem här och var -haha- men det löste sig i vilket fall som helst. Hoppas inte märks :D Men det blev urtjusigt ändå :)  eller vad säger du Matteh?
Vi avslutde allt med lite städande och en kopp te och en grymt god macka med köttbullar mumsigt.

Sen kommer man hem, ska ta in Melvin (ena katten) och vet ni vad han hade i munnen? jo, han hade en råtta. En livs levande råtta. Och inte nog med det, han sprang ut i hallen och släppte den på golvet. Så det blev att springa efter råtta typ (slutade med att syrran sprang upp och väckte Christer :P)
 Och nu sitter jag och är uttråkad och försöker vara social med Matilda och det slutade ju såhär:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0