SHOPPA!

Idag så var det ju sista shoppingdagen i mellan dags rean för mig då. Det var väldigt mkt folk på dagen så jag träffade en hel del man känner. Jag tror syrran blev lite irriterad på att jag var tvungen att stanna och kramas och prata hela tiden :P men sånt är livet.
 Jo men nu var det så att jag inte hittade något idag. Eller jo jag hittade men jag köpte inget. Det här året var inte den bästa rean faktiskt. Jävligt lite rea. Menmen, som alltid kommer H&M rean i typ februari när allt annat är lugnt.
 Jag hittade ett par super fina byxor för 200:- grå stuprör med härligt tyg. Jag testade dom och dom var helt perfekta, sen när jag skulle knäppa dom så fick jag igen knappen men upptäckte, FAAN själva "dragkjedje-knappen" var borta -.- dom var inte hela. Så det blev inte dom byxorna :(
Sen hittade jag ett par andra. Men där var mina jävla höfter för breda för, ARGH. Undra om man skulle gå till en plastkirurg. Fixa lite med höftenerna,  benen. Då skulle det nog bli lite bättre :D Men nu är det så att jag tyvär inte har dom pengarna (Om inte mamma vinner på miljonlotten för då delar jag priset med henne hahaha) men det kommer inte hända. men ändå.
 Inne på Kappahl hittade jag ännu ett par snygga byxor men minsta storleken var alldeles för stor -snyft- som det kan gå. Då gick jag upp till Lindex för att köpa underkläder. Hittade en super fin BH. Jaa jo tjena 300:- för den. Aldrig i livet. Jag tycker att normalpriset på BH:ar (129:-) är för dyrt :s
 Syrran hittade iaf en tröja och köpte julklapp åt hennes pojkvän som kommer imorgon :)
Så så har väl min shoppingdag sett ut. eller jo, jag köpte solotidningen hahahaha.

Jag kom på att min blogg är ganska tråkigt ändå :P jag skriver bara om vad jag har gjort om dagarna. Inget annat :O hahaha. men nu ska jag fixa och titta lite på andra sidor. sen gå ner till Matilda och vara social där och se på film :P Det blev värsta "pang på röbettan" där. Kommer liksom hem, startar datan och får ett smessenmess av Matteh:
 Görs?
Och då frågade jag typ på en gång om hon orkade hitta på något och lät mig sova där :P Ibland kan jag vara lite fort på kanske. Men har man otroligt tråkigt och har haft det i 2 dagar...3 kanske det är? så är det ju nte så konstigt, eller vad säger ni?

Nu blev det här inlägget längre än vad jag brukar skriva skulle jag tro:O  och sorry alla människor som har smsat mig tidigare idag, jag har inte haft tid att svara :O <3

CIAO          ↓



Kommentarer
Postat av: Matteh

Haha :) vadå, som om min blogg e så mycket roligare? Skriver typ bara om min dag å min snurriga hjärna :p

2008-12-30 @ 19:58:19
URL: http://damndark.webblogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

GOTT NYTT ÅR :'D

2008-12-31 @ 14:29:31
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0