Städdag!

Igår var det en super bra dag. Jag började halv elva i skolan, då hade vi matte i 45 minuter, sen resten av 45 minutrarna av matten så fick vi klippa och klistra typ. Sen fick vi reda på att klockan 13.00 skulle vi ha "pepparkakshus tävling".
Jag, Ronja, Sandra, Alex och Gustav var i ett lag.  Så vi började bygga vårat med skumtomtar i skorsten och i fönstren, med knappar där det står RHS och ett hjärta på andra sidan, lite glasyr här och där. Det blev faktiskt riktigt fint :) Men tyvär så vad jag inte med på röstningen den som vann. Ingen i min grupp var det :P jag skulle iväg och julhandla med Matilda.

Fan vad mycket julklappar man hittade då, nästan allting klart. Men vi hade lite problem att hitta julklapp till Matildas bror och hans tjej. Men det löste sig ;)  Sen gick jag hem och käkade och klädde granen :P den blev skit fin :) (tycker jag iaf) sen ner till Matilda och titta på julfilm, käka popcorn, dricka julmust och slå in julklapparna.  Och vi halv tolv träffade vi  P och V ;) Yeeah :D  riktigt trevligt dag faktiskt.
Puss på den <3

________________________________________________________________________________________________

Och idag har jag bara städat, städat, städat, städat och tittat lite på mtv galan 2008.  Jag håller ännu på och städar. Men har rensat en hel del. Fast mitt rum ser ju ut som värsta kaoset :( och ajg tänker inte ta bild på det. för det är verkligen skit fult just nu :D men snart blir det bättre ;)
 Har hittat en hel del grejer också som jag hade glömt bort, Weei.

Sen ska kvällen avslutas med ett nystädat rum (grovstädat rum), en dusch, en kopp te och en skön ansikts massage. Yeeah!

Kommentarer
Postat av: Emmim

sv; va kul att du tyckte om dom ;D , ja eller hur, dom är hur goa som helst ;)

Kram !

2008-12-20 @ 17:21:27
URL: http://emmiwalter.blogg.se/
Postat av: Matteh

Vi glömde massagen igår :o haha ja värsta bästa julklappen dom får ;) å kvällen/natten va grovt mysko :p

2008-12-20 @ 17:23:56
Postat av: ERIK

ja, lite fakitkst! xD

2008-12-20 @ 20:39:03
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0