2009!

Nu har jag bestämt mig att 2009 ska bli ett av det bästa åren ever. Jag har inte kommit fram till hur... Men hoppas, det gör jag :)

Igår var det pinsamt värre. När det är tacos då äter jag alltid hårda skal (majsskalen) och äter super mkt. Så igår var Matilda och nadjas pojkvän här. Och alla äter kanske 2 ivar. medans jag käkar 8 bröd. Ja Henric, kalla mig tjockis du.
Så alla var klara och gått från matbordet medan jag satt och käkade *skäms*

Och nu har jag fått reda på att Matildas skor har spruckit och den andra är borta :O  Stackars skor, såå dom måste lida
:(. jag var med när hon köpte skorna då var dom hela och fina. Och hon lärde sig att gå i dom. Och nu så är dom spruckna och borta :( <3

Nej nu ska jag inte skriva så mkt mer om dagen på första året. Ska väl bjuda er på sista 2008 bilden och första 2009.

 Vi försökte göra en likadan bild som förra årets. 2008 slutbild<3


 Första bilden på 2009, dags för lite sömn. Natti!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mina skooooor!!!!

Haha, va gulliga vi e

2009-01-01 @ 17:13:55
URL: http://damndark.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0