Jag vill det nu!

Nu vill jag tatuera mig:O jag är helt faschinerad på det där med old school. Jag menar, svalor som visar sjömän vägen, så dom kommer iland eller kommer till himlen när dom dör istället för att springa runt på havets botten och snubbla på sjögräs. Visst låter det lite fint?  2 fina svalor...Im in love with the old schools tattoos, anyway, jag vill ha min draktribal också.. hmm.. vad ska jag ta först? Svalorna? eller draktribeln?  Det är som att välja mellan två av sina favoritgodisar när man var liten ju :O att inte kunna välja båda samtidigt liksom.. Men som sagt, om ni har några bra tips på old school tatueringar så säg till, i need it and I want it.

jag såg något helt skumt på tv4 komedi. Haha minns itne vad det hette men riktigt skumt va det :P men jag och syrran pallade inte att titta på det hon gick upp till sin dator och jag till min. Så tänkte att jag borde uppdatera här kanske. Även fast jag inte har så mkt att säga.

By the way, Izze börjar skolan på torsdag, weei! Några som saknar henne där ^^,

Och jag tänkte dra in och shoppa lite imorgon sådär innan skolan, men visst jävla helgdagar alltså -.-


Kommentarer
Postat av: dukiie

ja vill gärna ha lösenordet till din nya blogg ^^

2009-01-06 @ 15:19:55
URL: http://dukiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0