Nya underkläder

Imorse var jag supertrött, men tvingade mig själv ändå upp. Har ju ändå sovmorgon imorgon.  Webbdesignen gick piss som alltid -haha- jag fattade ingenting typ. eller jo, jag fattade. Men det fungerade inte att göra den där bannern i flash. Och sitter jag och tittar på en bild av Adolf hitler, och efter upptäcker jag att "Juden" står bakom mig, oops!  Men det där med bannern löste sig :)
  Sen hade vi då mediekunskap, det gick toppen. Vi fick berätta hur vi hade tänkt med tidningen, hur se våra tidningssidor och lyssna på om kommunister och journalister  (Nya-Sandra  visste inte va kommunist va, så fick höra en hel historia om det..)
 Efter skolan så köpte jag 2 bhar, 2 hotpants och ett linne. Tänkte köpa hårfärg, men när jag gör det så vill jag färga håret på en gång. Och de orkar jag inte hålla på med idag. Så blir väl under helgens gång eller något :)

Vad mer ska jag skriva? hmm.. jag har inge mer att skriva. Bara en kort berättelse av min dag. Eller jo jag och Izze har gått runt som tokar på stan men vi hittade iaf det vi sökte, typ.  Och nu är jag sur på att jag har minst 15081247 st bhar och jag vet inte vilken jag ska använda för jag vill använda alla på en gång :P men det slutade ändå med mina söta svart/röd/silvriga balconette, hell yeah mothafucka!

CIAO! ps jag har tråkigt, det  märks nog ganska bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0